Pages

4 novembre 2015

OMFG!

OMFG! "It’s a game about sex and love and blind heroics. A game about seeing yourself in strange faces, a game about looking beyond the superficial to something deeper. And it’s a game about sex. A science fiction game that boldly predicts that we’re going to fix all these problems we have now and finally get along with each other. And, it’s a game about sex.
Did we mention the sex?
Violence is incidental. It’s the sex that matters."

Jessica Kauspedas and John Wick

69 (of course) pages preview avalaible on John's site.
Kickstarter soon?
http://johnwickpresents.com/games/galaxy-xxx-three-questions/

5 commentaires:

  1. Mais, mais, mais....
    Il ose marcher sur mes plates-bandes !
    Je le fais avant que Matthieu Chalaux  s'en charge :)

    RépondreSupprimer
  2. Et les miennes, donc.

    Encore que je soupçonne que "marcher sur les plate-bandes" puisse être une blague eyldarin.

    RépondreSupprimer
  3. Wow... John Wick à la barre? Ca ne peut qu'être bon :)

    RépondreSupprimer
  4. de 69 pages, bien entendu, comme je le signalais plus haut :)

    RépondreSupprimer
  5. Je l'ai rapidement survolé et c'est plein, plein de bonnes idées, en particulier pour gérer l'attractivité entre personnages et pour pousser les PJ à passer sous la couette ou derrière des buissons.

    RépondreSupprimer